662-459-404 [email protected]
Schudnij zdrowo!
Zacznij zdrowo jeść - a zaczniesz zdrowo żyć!!!
  • Porady i konsultacje dietetyczne

  • Ocena składu ciała na analizatorze Tanita BC-420 MA

  • Układanie diet

BO NAJWAŻNIEJSZE JEST ZDROWE JEDZENIE

     BY ZDROWO ŻYĆ I BYĆ ZDROWYM!!!

 Właściwa dieta to utrata kilogramów!
Właściwa dieta to zdrowie!

DIETA TO SPOSÓB ODŻYWIANIA
BY ZDROWO ŻYĆ I BYĆ ZDROWYM

Dietetyk Poznań

Indywidualnie dobrany program dietetyczny

I spotkanie

Na pierwsze spotkanie przynieść proszę dużo optymizmu i wiary w osiągnięcie zmian a wspólnie uzyskamy poprawę Państwa zdrowia.

Pierwsze spotkanie jest formą rozmowy, trwa godzinę-przeprowadzam wywiad lekarski i dietetyczny.
Proszę o spisanie co się jadło i piło w ciągu dwóch dni roboczych i jednego dnia  wolnego z zaznaczeniem godzin posiłków i przekąsek.  Analiza i ocena dotychczasowej diety. Zważenie w gabinecie i poznanie dokładnie składu ciała dzięki badaniu  na analizatorze Tanita BC 420-MA.

Cena: 80zł

II spotkanie

Drugie spotkanie po tygodniu: zalecenia dietetyczne opracowane indywidualnie na pierwszy tydzień + omówienie i ew. kontrola na Tanicie.

III wizyta kontrolna

Ocena na analizatorze + plan żywieniowy

Wizyty kontrolne  mogą być co tydzień
               
Przy diecie 7-dniowej- bezpłatna z badaniem na analizatorze  

Porady z nauką jak zdrowo jeść + badanie na analizatorze Tanita

DIETA REDUKCYJNA
z rabatami dla zmotywowanych
Każdy kolejny tydzień tańszy od poprzedniego
PRZYJDŹ  ZMOTYWOWANY- BĘDZIESZ USATYSFAKCJONOWANY
ZAPRASZAMY
Możliwe porady i zamówienie programu żywieniowego on-line po zgłoszeniu mailowym.
W odpowiedzi najpierw otrzymają Państwo zestaw pytań i po tygodniu i zaksięgowaniu wpłaty – zostaje wysłana dieta.
Kontakt z dietetykiem przez cały czas trwania diety.

1 konsultacja przez Skype za DARMO!

 

 

 

 

preferowane godziny kontaktu:

wtorki: 20-21
czwartki: 21-22
piątki: 19-20

PO ZGŁOSZENIU MAILOWYM LUB TELEFONICZNYM
– KONSULTACJE I WIZYTY PRZEZ SKYPE
– DIETA WYSYŁANA MAILEM 
PRZEZ SKYPE WIZYTY TAŃSZE O 50 ZŁ!

Polecam


„WŁAŚCIWE ODŻYWIANIE JEST MEDYCYNĄ JUTRA”

C.L.Pauling


Certyfikaty

Na 1 wizycie i wizytach kontrolnych oceniamy skład ciała

(badanie ZAWSZE w cenie wizyty)

WARUNKI POMIARU:

  • przybycie na badanie na czczo (w godzinach porannych) lub 3-6 godzin po spożyciu ostatniego posiłku
  • nie spożywanie 24 godziny przed badaniem napojów na bazie kofeiny (kawa, herbata, napoje energetyzujące)
  • nie spożywanie przez 24 godziny przed badaniem alkoholu
  • unikanie dużego wysiłku fizycznego 12 godzin przed pomiarem
  • oddanie moczu około 30 minut przed badaniem
  • jedynym płynem spożywanym przed badaniem może być woda niegazowana o dowolnym stopniu mineralizacji spożywana w ilościach zwyczajowo przyjmowanych
  • poinformowanie jeśli przyjmuje się leki z grupy diuretyków

JAK WYGLĄDA POMIAR?

  • Pacjenci do badania proszeni są o zdjęcie biżuterii oraz dodatków, w skład których wchodzą metalowe części, tak aby nie zaburzać przewodnictwa prądu.
  • Profesjonalne i dokładne pomiary składu ciała przeprowadzane są z wykorzystaniem metody bioimpedancji elektrycznej na podstawie której określony zostaje skład ciała
  • Pomiar dokonywany jest w pozycji stojącej z bosymi stopami.

UWAGA!

  • Urządzenie nie powinno być stosowane u osób z rozrusznikiem serca i u osób mających metalowe implanty
  • Urządzenie nie powinno być stosowane u kobiet w ciąży.

WARTO PODKREŚLIĆ NA KONIEC- BADANIE JEST SZYBKIE I ZUPEŁNIE NIEODCZUWALNE (jak na wadze łazienkowej) A OCENĘ SKŁADU CIAŁA OTRZYMUJEMY PO KILKUNASTU SEKUNDACH!

Dietetyk radzi...

  • Dieta ma być urozmaicona, ciekawie przygotowana aby zachęcała do posiłków.
  • Dieta nie powinna kojarzyć się z głodówką.
  • Nie wolno doprowadzać do uczucia głodu co jest możliwe przy zastosowaniu optymalnej ilości posiłków- zwykle 4-5.
  • Śniadanie do godziny od wstania a kolacja 2-3 godziny przed spaniem.
    Pomiędzy posiłkami nie powinno być dłuższej przerwy niż 3 h. Posiłkiem nazywamy również zjedzenie jabłka.
  • Pamiętać o owocach i warzywach każdego dnia, mając na uwadze ich zmiany sezonowe.
  • Mniej solić. 1 płaska łyżeczka dziennie. Nie dosalać przygotowywanych potraw, najlepiej solić tuż przed zjedzeniem- mniej wykorzysta się soli a efekt smakowy będzie lepszy.
  • Stosować oleje, oliwę z oliwek.
  • Zmniejszyć ilość spożywanego mięsa i wprowadzić do diety ryby.
  • Najlepszym bo najlepiej wchłanianym źródłem wapnia jest mleko i przetwory mleczne.
  • Z używkami nie przesadzać (kawa, alkohol) a przy diecie redukcyjnej- wyeliminować zupełnie.
  • Do picia preferować wody mineralne.
  • Ograniczać ilość zjadanych słodyczy. Węglowodany są bardzo istotnym źródłem energii , z którego nawet nie możemy zrezygnować ale dla zdrowia lepiej zmniejszyć ilość spożywanych cukrów prostych (słodycze) na rzecz tych złożonych (owsianka,ryż, makaron,kasze, chleb pełnoziarnisty, razowy).
  • Wyeliminować z diety produkty typu fast-food.
  • Najzdrowiej wyeliminować z jadłospisu produkty smażone , wędzone a wprowadzić: gotowane, pieczone.
  • Czytać skład zakupionych produktów: np. wędliny powinny mieć wysoki procent mięsa, mało innych dodatków smakowych, barwiących, zagęszczających, konserwujących. Wyeliminować jogurty smakowe, najlepsze są jogurty naturalne i samemu można dodać ulubione owoce.
  • Przy wyborze dżemów lub słodyczy zwrócić uwagę czy nie występuje w składzie syrop glukozowo- fruktozowy, który jest cichym winowajcą tycia i jest gorszy od glukozy!!! Postaram się przekonać do zdrowych słodkości- zdrowych ale bardzo pysznych. Wybrać alternatywę dla białego cukru: cukier trzcinowy, syrop z agawy, syrop klonowy, ksylitol. Porozmawiamy o alternatywie dla białej mąki 😉
  • Jeść powoli, smakować danie- szybciej odczujemy sytość.
  • Aktywność fizyczna nie tylko ważna dla osób odchudzających się!!!
  • Unikanie w miarę możliwości sytuacji stresowych, nie należy jeść gdy odczuwa się silny stres.

TO WCALE NIE TAKIE TRUDNE 🙂
DLA ZDROWIA WARTO ZMIENIĆ NAWYKI ŻYWIENIOWE
A I CERA SIĘ POPRAWI CO JEST NAGRODĄ ZA PONIESIONY TRUD

Przykładowe potrawy

lekarz medycyny Jadwiga Grzegorowska

dietetyk

tel. 662-459-404

[email protected]

gabinet:
ul. Dalemińska 6a

61-614 Poznań
tel. 61 825 64 10

Przyjmuję w środy o 17,18 i 19 i piątki o 10, 11, 12, 13.
Zawsze po umówieniu wizyty.

Odwiedziło już nas 14092 osób!

EnglishItalianPolish